Bank Spółdzielczy w Staszowie: ul. Kościelna 25;  28-200 Staszów; fax.(15)864-70-88, tel.(15)864-70-60, e-mail: bank@bsstaszow.pl                   Zapraszamy do korzystania z naszych usług od poniedziałku do piątku.                          

Ogłoszenia

Bankomaty

– CENTRALA
Staszów, ul. Kościelna 25
– FILIA NR 1

Staszów, ul. Konstytucji 3 Maja 2D
– Stacja Paliw BP
Staszów, ul. Kolejowa 44
– Galeria VISTULA w Staszowie
Staszów, ul. Krakowska 49
– ODDZIAŁ Rytwiany
Rytwiany, ul. Staszowska 8
– ODDZIAŁ Bogoria
Bogoria , ul. Rynek 4
– ODDZIAŁ Iwaniska
Iwaniska , ul. Opatowska 21

Kursy Walut

SWIFT IBAN

Przy przelewach międzynarodowych konieczne jest podanie kodu SWIFT banku w którym mamy rachunek. Dzięki SWIFT można w prosty sposób zidentyfikować instytucje finansowe.

SWIFT CODE:POLU PL PR
IBAN: PL (NRB KLIENTA)

sepa


PDF Drukuj Email

INFOLINIA KREDYTY

Infolinia dla Klientów zainteresowanych kredytowaniem w tym informacje w zakresie:

  • odroczenia spłaty kredytu w związku z COVID-19,
  • dotychczasowego kredytowania,
  • zaciągnięcia nowych kredytów.

Zapraszamy do skorzystania z naszej Infolinii, nasz pracownik udzieli Ci wszystkich niezbędnych informacji

tel. 15 864 70 89


 
PDF Drukuj Email

Szczegóły rozwiązań dla OSÓB PRYWATNYCH

(klientów indywidualnych, osób fizycznych, konsumentów)

dotyczące odroczenia spłaty rat kredytu w związku

z pandemią koronawirusa COVID – 19

Klientom, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w związku z pandemią koronawirusa, udostępniamy rozwiązania pozwalające na odroczenie rat kredytu (możliwość odroczenia kolejnych rat następujących po sobie, których termin płatności przypada po dacie 08.03.2020 r).

Więcej…
 


INFORMACJA DLA KLIENTÓW

W związku z pandemią koronawirusa COVID 19 problemy z obsługą i funkcjonowaniem bankowości internetowej EBO mogą Państwo zgłaszać do pracowników informatycznych

pod wydzielonymi specjalnie numerami telefonów 15 864 70 55 lub 15 864 70 57

tylko w godzinach od 9.00 do 15.00 (od poniedziałku do piątku).

 

Jednocześnie informujemy o wprowadzeniu nowych zasad identyfikacji i weryfikacji klienta na odległość, które mają na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzania informacji.

 


 
PDF Drukuj Email

Szczegóły rozwiązań dla BIZNESU

(klientów instytucjonalnych prowadzących działalność gospodarczą, rolników indywidualnych)

dotyczące odroczenia spłaty rat kredytu w związku z pandemią koronawirusa COVID – 19

Klientom, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w związku z pandemią koronawirusa, udostępniamy rozwiązania pozwalające na odroczenie rat kredytu (możliwość odroczenia kolejnych rat następujących po sobie, których termin płatności przypada po dacie 08.03.2020 r).

Więcej…
 

ZMIANA LIMITU DLA POJEDYNCZEJ TRANSAKCJI ZBLIŻENIOWEJ

 

W celu ograniczenia kontaktu fizycznego podczas dokonywania płatności kartowych, organizacje płatnicze - Visa i Mastercard, podjęły decyzję o wprowadzeniu od 20 marca br. zmiany wartości limitu transakcji zbliżeniowej bez uwierzytelnienia (czyli bez wprowadzenia kodu PIN) z 50 do 100 zł.

Od 20 marca br. klienci wykonujący transakcje zbliżeniowe poniżej 100 zł mogą nie być proszeni o wprowadzenie kodu PIN. To, czy klient zostanie poproszony o PIN zależy od tego, czy dany terminal POS został już zaktualizowany. Oznacza to, że jeszcze przez pewien okres, może się zdarzać, że przy transakcji np. na kwotę 60 zł w jednym sklepie klient zostanie poproszony o PIN, podczas gdy w innym nie. Jest to uzależnione od tego, jak szybko Akceptanci (sklepy) dostosują się do wprowadzonej zmiany.

Ponadto podkreślamy, że zwiększenie limitu na transakcję zbliżeniową do kwoty 100 zł nie naraża klienta na większe ryzyko, gdyż nadal obowiązuje limit transakcji zbliżeniowych - tzw. kumulatywny, czyli ochrona klienta na wypadek utraty karty i realizowania transakcji przez osoby nieupoważnione pozostaje bez zmiany.


 


 

 
Uwaga na oszukańcze ogłoszenia związane z epidemią koronawirusa (COVID-19) PDF Drukuj Email

Komunikat

Komendy Głównej Policji i FinCERT.pl Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP z dnia15 marca 2020 r.

Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl –BCC ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. rezerwkrajowych NBP.

Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.

Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, najbliższej jednostce Policji a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/).

Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.

Pamiętaj: w tym szczególnym okresie najskuteczniejszą metodą kontaktu z bankiem może okazać się przesłanie wiadomości e-mail. Ze względu na obostrzenia epidiomologiczne, które dotyczą także banków i ich pracowników czas połączenia telefonicznego z konsultantem może się wydłużyć. Staraj się zrozumieć tą sytuację. Twoje zgłoszenie mailowe będzie przeanalizowane i będą podjęte stosowne działania.


 

 
PDF Drukuj Email

KOMUNIKAT

 

Ze względu na Państwa bezpieczeństwo jak również bezpieczeństwo pracowników Banku od dnia
16 marca 2020 r. do odwołania
w placówce może znajdować się ograniczona liczba osób.
Klienci będą wpuszczani pojedynczo.

Osoby oczekujące na załatwienie spraw prosimy, by zachowywały odpowiednią odległość - co najmniej 1 m od innych osób.

Jednocześnie rekomendujemy wszystkim Klientom realizacji płatności bez użycia gotówki czyli przejście na płatności kartą, telefonem, za pośrednictwem bankowości internetowej lub mobilnej.

Za wszystkie utrudnienia przepraszamy

 

 


 
PDF Drukuj Email

INFORMACJA DLA KLIENTÓW


BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W STASZOWIE

 

W trosce o zdrowie Państwa oraz pracowników Banku w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, prosimy o rozważenie możliwości ograniczenia osobistych wizyt w naszych placówkach, a w miarę możliwości załatwianie spraw drogą elektroniczną lub przez telefon.

Jednocześnie rekomendujemy wszystkim Klientom realizacji płatności bez użycia gotówki czyli przejście na płatności kartą, telefonem, za pośrednictwem bankowości internetowej lub mobilnej.

Osoby oczekujące na załatwienie spraw prosimy, by zachowywały odpowiednią odległość - co najmniej 1 m od innych osób oczekujących.

Dodatkowo informujemy o konieczności przestrzegania zasad zalecanych przez służby sanitarne.

WYKAZ TELEFONÓW


Oddział Staszów
tel. 15 864 70 60

Oddział Bogoria
15 867 40 18

Oddział Iwaniska
15 860 12 02

Oddział Rytwiany
15 864 74 10

Filia Nr 1 w Staszowie
15 864 25 08

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Dziękujemy za wyrozumiałość


 

 

 


 

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 2 z 25

Kartosfera Grupa BPS