Bank Spółdzielczy w Staszowie: ul. Kościelna 25;  28-200 Staszów; fax.(15)864-70-88, tel.(15)864-70-60, e-mail: bank@bsstaszow.pl                   Zapraszamy do korzystania z naszych usług od poniedziałku do piątku.                          

Ogłoszenia

Bankomaty

– CENTRALA
Staszów, ul. Kościelna 25
– FILIA NR 1

Staszów, ul. Konstytucji 3 Maja 2D
– Stacja Paliw BP
Staszów, ul. Kolejowa 44
– Galeria VISTULA w Staszowie
Staszów, ul. Krakowska 49
– ODDZIAŁ Rytwiany
Rytwiany, ul. Staszowska 8
– ODDZIAŁ Bogoria
Bogoria , ul. Rynek 4
– ODDZIAŁ Iwaniska
Iwaniska , ul. Opatowska 21

Kursy Walut

SWIFT IBAN

Przy przelewach międzynarodowych konieczne jest podanie kodu SWIFT banku w którym mamy rachunek. Dzięki SWIFT można w prosty sposób zidentyfikować instytucje finansowe.

SWIFT CODE:POLU PL PR
IBAN: PL (NRB KLIENTA)

sepa


ZAWIADOMIENIE
środa, 10 czerwca 2020 00:00

ZAWIADOMIENIE

Zarząd Banku Spółdzielczego w Staszowie działając w oparciu o § 37 ust. 6 i 7 Statutu Banku zwołuje Zebrania Grup Członkowskich w I i II terminie według poniższego harmonogramu: (harmonogram do pobrania TUTAJ)

Porządek obrad:

  1. Otwarcie Zebrania.
  2. Wybór Przewodniczącego i Sekretarza Zebrania.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Przedłożenie sprawozdania Zarządu i Rady Nadzorczej z działalności Banku za 2019 r.
  5. Omówienie spraw, które mają być przedmiotem obrad najbliższego Zebrania Przedstawicieli Banku.
  6. Dyskusja, sprawy rożne, wnioski i postulaty.
  7. Zamknięcie Zebrania.

 

Zebranie zwołane w II terminie może podejmować ważne uchwały bez względu na ilość obecnych członków.

W przypadku przybycia na zebranie grupy członkowskiej, członków powyżej 150 osób, zebranie zostaje odwołane.

Nowy termin zebrania grupy członkowskiej i zasady przeprowadzenia zebrania, zostaną ogłoszone na stronie internetowej www.bsstaszow.pl i na tablicy ogłoszeń w placówkach Banku.

 

Szczegółowe zasady i tryb przeprowadzania obrad oraz działanie Zebrania Grup Członkowskich określa Regulamin Zebrania Grupy Członkowskiej, uchwalony przez Radę Nadzorczą Uchwałą Nr 2/2011 z dnia 17.01.2011 r., udostępniony dla członków Banku do zapoznania przed otwarciem Zebrania Grupy Członkowskiej.

 

Zarząd Banku

 


 

 

 


 
Loteria VISA PDF Drukuj Email

Czy płacenie za zakupy (również te internetowe) kartami Visa to wygoda i bezpieczeństwo? Oczywiście tak. Jednak teraz, to także możliwość wygrania Toyoty Corolli oraz tysięcy innych nagród! Każda płatność Visa bierze udział w losowaniu. Wejdź na visa.pl i zarejestruj swoją kartę już teraz!

Loteria trwa do 30 czerwca 2020. Regulamin loterii jest dostępny tutaj.

 


 
PDF Drukuj Email

KOMUNIKAT GODZINY PRACY PLACÓWEK
BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W STASZOWIE

W związku z sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się epidemii wirusa COVID-19 zmianie ulegają godziny pracy poszczególnych placówek Banku. Poniższe wyszczególnienie obowiązuje od 25.05.2020 r. do odwołania.

Oddział w Staszowie ul. Kościelna 25
(od poniedziałku do piątku) 8.30 – 16.00

Oddział w Bogorii ul. Rynek 4
(od poniedziałku do piątku) 8.30 – 16.00

Oddział w Iwaniskach ul. Opatowska 21
(od poniedziałku do piątku) 8.30 – 16.00

Oddział w Rytwianach ul. Staszowska 8
(od poniedziałku do piątku) 8.30 – 16.00

Punkt Kasowy - Starostwo Powiatowe w Staszowie
(poniedziałek, środa, czwartek, piątek) 7.30 – 14.30
(wtorek) 8.00 – 15.00

Filia Nr 1 w Staszowie ul. Konstytucji 3 Maja 2D – nieczynna do odwołania


 
PDF Drukuj Email

Polski Fundusz Rozwoju uruchomił Tarczę Finansową PFR program skierowany do firm, które ucierpiały w wyniku pandemii koronawirusa. Wnioski o finansowanie w postaci częściowo bezzwrotnych subwencji w przypadku mikrofirm oraz małych i średnich firm można składać poprzez system bankowości internetowej naszego Banku - ebo.bsstaszow.pl


Szanowni Przedsiębiorcy;
w trakcie składania wniosku o subwencję należy sprawdzić, czy od przesłania deklaracji VAT-7 minęły 4 dni kalendarzowe, a w przypadku podatników rozliczających się kwartalnie z VAT, co najmniej 7 dni kalendarzowych od złożenia JPK_VAT.
Proces walidacji wniosków  wymaga  przetworzenia  danych  w  rejestrach  publicznych.  Złożenie  wniosku  o subwencję wcześniej rodzi ryzyko jego odrzucenia przez PFR.


>>> TARCZA FINANSOWA PFR - SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE <<<


 
PDF Drukuj Email

Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu internetowego Grupy BPS zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i firm oferowanego przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe. Strona zwiera m.in. obszerne informacje na temat Tarczy Finansowej PFR, w tym Kalkulator, za pomocą którego  przedsiębiorcy mogą wyliczyć przewidywaną wysokość subwencji PFR.

 

Serwis dostępny jest pod adresem:

www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow

Strona obejmuje 4 działy:

  • Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych
  • Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej oraz Tarczy Finansowej PFR
  • Przydatne linki
  • Szkolenia

Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że będzie dla Państwa ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.

>>> Kalkulator subwencji <<<


 
PDF Drukuj Email

INFOLINIA KREDYTY

Infolinia dla Klientów zainteresowanych kredytowaniem w tym informacje w zakresie:

  • odroczenia spłaty kredytu w związku z COVID-19,
  • dotychczasowego kredytowania,
  • zaciągnięcia nowych kredytów.

Zapraszamy do skorzystania z naszej Infolinii, nasz pracownik udzieli Ci wszystkich niezbędnych informacji

tel. 15 864 70 89


 
PDF Drukuj Email

Szczegóły rozwiązań dla OSÓB PRYWATNYCH

(klientów indywidualnych, osób fizycznych, konsumentów)

dotyczące odroczenia spłaty rat kredytu w związku

z pandemią koronawirusa COVID – 19

Klientom, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w związku z pandemią koronawirusa, udostępniamy rozwiązania pozwalające na odroczenie rat kredytu (możliwość odroczenia kolejnych rat następujących po sobie, których termin płatności przypada po dacie 08.03.2020 r).

Więcej…
 


INFORMACJA DLA KLIENTÓW

W związku z pandemią koronawirusa COVID 19 problemy z obsługą i funkcjonowaniem bankowości internetowej EBO mogą Państwo zgłaszać do pracowników informatycznych

pod wydzielonymi specjalnie numerami telefonów 15 864 70 55 lub 15 864 70 57

tylko w godzinach od 9.00 do 15.00 (od poniedziałku do piątku).

 

Jednocześnie informujemy o wprowadzeniu nowych zasad identyfikacji i weryfikacji klienta na odległość, które mają na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzania informacji.

 


 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 25

Kartosfera Grupa BPS