Bank Spółdzielczy w Staszowie: ul. Kościelna 25;  28-200 Staszów; fax.(15)864-70-88, tel.(15)864-70-60, e-mail: bank@bsstaszow.pl                   Zapraszamy do korzystania z naszych usług od poniedziałku do piątku.                          

Ogłoszenia

Bankomaty

– CENTRALA
Staszów, ul. Kościelna 25
– FILIA NR 1

Staszów, ul. Konstytucji 3 Maja 2D
– Stacja Paliw BP
Staszów, ul. Kolejowa 44
– Galeria VISTULA w Staszowie
Staszów, ul. Krakowska 49
– ODDZIAŁ Rytwiany
Rytwiany, ul. Staszowska 8
– ODDZIAŁ Bogoria
Bogoria , ul. Rynek 4
– ODDZIAŁ Iwaniska
Iwaniska , ul. Opatowska 21

Kursy Walut

SWIFT IBAN

Przy przelewach międzynarodowych konieczne jest podanie kodu SWIFT banku w którym mamy rachunek. Dzięki SWIFT można w prosty sposób zidentyfikować instytucje finansowe.

SWIFT CODE:POLU PL PR
IBAN: PL (NRB KLIENTA)

sepa


 

 


 

 

 

 


 

 
Przerwa w działaniu usług PDF Drukuj Email

Szanowni Państwo,

W dniu 15.02.2020 r. w godzinach 20:00 - 23:00 zostaną przeprowadzone prace modernizacyjne w infrastrukturze informatycznej eksploatowanej przez bank. W związku z powyższym, nastąpi przerwa w dostępie do usług bankowości internetowej, bankowości mobilnej oraz usług SMS.

Za zaistniałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.


 
Problemy z funkcjonowaniem tokena w bankowości eBO PDF Drukuj Email

Bank Spółdzielczy w Staszowie informuje że aplikacje eBO Token Online oraz eBO Token Mobile zostały wyłączone odpowiednio w dniach 21 stycznia (eBO Token Online) oraz 24 stycznia (eBO Token Mobile) bieżącego roku. Powodem wyłączenia jest obowiązek dostosowania systemu bankowości elektronicznej eBO do wymogów dyrektywy unijnej PSD2 (Payment Services Directive 2). Funkcjonalność wyżej wymienionych aplikacji pełni od tej pory aplikacja mobilna eBO Token PRO. W związku z powyższym osoby które nie zmieniły starej aplikacji na nową mogą mieć problemy z wykonywaniem transakcji bądź zalogowaniem się do bankowości internetowej eBO.

Informacja dla osób które w czasie wyłączenia posiadały eBO Token Online lub eBO Token Mobile jako podstawową metodę autoryzacji :

Jeżeli klient nie może się zalogować do bankowości elektronicznej bądź wykonać przelewu, ponieważ dotychczasowo dokonywał autoryzacji z pomocą tokena, należy skontaktować się z oddziałem banku w celu zmiany metody autoryzacji w bankowości internetowej eBO. Pracownik banku zmieni domyślną metodę autoryzacji z tokena na SMS.

Jeśli klient będzie chciał autoryzować się za pomocą nowego eBO Token PRO należy po zmianie metody autoryzacji na SMS wykonać konfigurację aplikacji eBO Token PRO dostępnej z poziomu sklepu Play (Android) oraz iStore (IOS). Poniższa grafika przedstawia ikonę aplikacji.

 

 

Instrukcja konfiguracji nowego tokena znajduje się pod poniższym adresem

www.bsstaszow.pl/images/EBO%20Token%20PRO_31.01.2020.pdf

 

 

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 3 z 52