Bank Spółdzielczy w Staszowie: ul. Kościelna 25;  28-200 Staszów; fax.(15)864-70-88, tel.(15)864-70-60, e-mail: bank@bsstaszow.pl                   Zapraszamy do korzystania z naszych usług od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 18.00, w soboty od godziny 7.30 do 14.00                          

Ogłoszenia

Bankomaty

Staszów, ul. Kościelna 25
– CENTRALA

Staszów, ul. Konstytucji 3 Maja 2D
– FILIA NR 1

Staszów, ul. Jana Pawła II 20
– BIEDRONKA

Staszów, ul. Kolejowa 44
– Stacja Paliw BP

Staszów, ul. Krakowska 49
– Galeria VISTULA w Staszowie
Iwaniska, ul. Opatowska 21
– ODDZIAŁ
Rytwiany, ul. Staszowska 8
– ODDZIAŁ
Bogoria , ul. Rynek 4

Kursy Walut

SWIFT IBAN

Przy przelewach międzynarodowych konieczne jest podanie kodu SWIFT banku w którym mamy rachunek. Dzięki SWIFT można w prosty sposób zidentyfikować instytucje finansowe.

SWIFT CODE:POLU PL PR
IBAN: PL (NRB KLIENTA)

sepa


System Bankowości Elektronicznej EBO

Bankowość Internetowa EBO to bezpieczny, funkcjonalny i bardzo intuicyjny system pozwalający na obsługę rachunku oraz usług dodatkowych Banku przez Internet 24 godziny na dobę. EBO jest systemem dedykowanym do obsługi zarówno klientów detalicznych jak i klientów instytucjonalnych oraz rolników indywidualnych. Zakres funkcjonalny dostarczany przez system bankowości internetowej oferuje nowoczesną formę prezentacyjną a dla klientów detalicznych oferujemy również bankowość mobilną.

Zalety:

  • komfort i oszczędność czasu – możliwość złożenia dyspozycji z rachunku zdalnie, bez konieczności wizyty w Banku,
  • dostęp do rachunków przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
  • prostota i wygoda użytkowania oraz pomoc systemowa ułatwiająca codzienną pracę,
  • brak opłat za korzystanie z systemu,
  • niższe opłaty za przelewy,
  • stały i pewny kontakt z Bankiem,
  • gwarantowana poufność informacji i pewność zabezpieczeń,
  • definiowany identyfikator użytkownika,
  • nowoczesny i funkcjonalny wygląd,
  • dostępność wersji mobilnej na smartfona i tableta (z systemem Android)
  • maksymalny poziom bezpieczeństwa, zapewniony dzięki szyfrowanemu połączeniu oraz wykorzystaniu jednorazowych kodów uwierzytelniających operację (SMS, Karta Kodów, Token).

Funkcjonalności systemu

Zaraz po zalogowaniu dostęp do najważniejszych informacji o posiadanych rachunkach, kartach, kredytach i lokatach

  • funkcja zapamiętywania odbiorców przelewów, do przyszłego wielokrotnego użycia,
  • funkcja tworzenia „zaufanych szablonów płatności” i „zaufanych kontrahentów”, która pozwala pominąć każdorazową autoryzację przelewów i znacząco skraca czas dokonywania rutynowych płatności,
  • sprawdzanie sald, dostępnych środków i historii na rachunkach,
  • sprawdzanie stanu rachunków kart płatniczych oraz wyświetlanie informacji o kartach i blokadach kartowych,
  • wykonywanie przelewów krajowych i zagranicznych,
  • wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w PLN,
  • wykonywanie przelew do ZUS, Urzędu Skarbowego i innych organów podatkowych,
  • doładowania telefonów pre-paid GSM krajowych operatorów telefonii komórkowej,
  • limity przelewów dzienne i jednorazowe, możesz sam ustalić maksymalne kwoty składanych przelewów,
  • otwieranie lokat terminowych w PLN,
  • drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji,
  • automatyczne wylogowanie po kilku minutach braku aktywności,
  • powiadomienia sms o zmianie salda rachunku lub wykonaniu dyspozycji,

 

Przypominamy podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej:

  1. Nie wolno ujawniać hasła potrzebnego do logowania, hasło nie wygasa i Bank nigdy nie prosi o jego podanie,
  2. Podczas logowania nigdy nie jest wymagane podanie hasła jednorazowego. Podczas logowania wpisuje się wyłącznie identyfikator użytkownika i ustalone przez siebie hasło,
  3. Podczas sprawdzania stanu konta i przeglądania historii Bank nigdy nie prosi o podanie haseł jednorazowych, danych kart płatniczych, numerów PIN. Jednorazowe hasła używane są tylko do podpisu zleceń, zmiany danych osobowych,
  4. W Internecie krążą maile, w których znajdują się odsyłacze do fałszywych stron bankowości internetowej i prośby o zalogowanie się na takich stronach w celu np. potwierdzenia danych osobowych. Nigdy nie odpowiadaj na taką korespondencję ani nie loguj się do systemu bankowości internetowej za pomocą odsyłacza przesłanego w mailu,
  5. Nie wolno odchodzić od komputera podczas zalogowania do systemu, a po zakończeniu pracy należy wylogować się i zamknąć przeglądarkę,
  6. Proszę pamiętać o tym, że używając legalnego oprogramowania, oprogramowania antywirusowego i antyspyware można w znaczącym stopniu poprawić bezpieczeństwo korzystania z bankowości internetowej.

Jeżeli zauważysz, Drogi Kliencie, jakiekolwiek nieprawidłowości - niezwłocznie skontaktuj się z Bankiem

Poziom bezpieczeństwa komunikacji pomiędzy witryną internetową, a jej Klientem zależy od poziomu bezpieczeństwa każdego z elementów uczestniczących w tej komunikacji. Zabezpieczenia po stronie Banku spełniają wysokie standardy i są cyklicznie testowane i audytowane. Dlatego działania cyberprzestępców ukierunkowane są na zabezpieczenia po stronie Klienta.

W celu zachowania bezpieczeństwa środków zdeponowanych na rachunku bankowym staraj się odpowiednio zabezpieczyć komputer oraz stosuj podstawowe zasady bezpieczeństwa. Śledź na bieżąco informacje zamieszczone na stronie Banku dotyczące nowych zagrożeń w bankowości internetowej.

Aktualne ostrzeżenia, komunikaty i poradniki dla Klientów banków publikuje również Związek Banków Polskich na stronach internetowych: http://zbp.pl/dla-konsumentow.