środa, 10 czerwca 2020 00:00 |
ZAWIADOMIENIE
Zarząd Banku Spółdzielczego w Staszowie działając w oparciu o § 37 ust. 6 i 7 Statutu Banku zwołuje Zebrania Grup Członkowskich w I i II terminie według poniższego harmonogramu: (harmonogram do pobrania TUTAJ)
Porządek obrad:
- Otwarcie Zebrania.
- Wybór Przewodniczącego i Sekretarza Zebrania.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przedłożenie sprawozdania Zarządu i Rady Nadzorczej z działalności Banku za 2019 r.
- Omówienie spraw, które mają być przedmiotem obrad najbliższego Zebrania Przedstawicieli Banku.
- Dyskusja, sprawy rożne, wnioski i postulaty.
- Zamknięcie Zebrania.
Zebranie zwołane w II terminie może podejmować ważne uchwały bez względu na ilość obecnych członków.
W przypadku przybycia na zebranie grupy członkowskiej, członków powyżej 150 osób, zebranie zostaje odwołane.
Nowy termin zebrania grupy członkowskiej i zasady przeprowadzenia zebrania, zostaną ogłoszone na stronie internetowej www.bsstaszow.pl i na tablicy ogłoszeń w placówkach Banku.
Szczegółowe zasady i tryb przeprowadzania obrad oraz działanie Zebrania Grup Członkowskich określa Regulamin Zebrania Grupy Członkowskiej, uchwalony przez Radę Nadzorczą Uchwałą Nr 2/2011 z dnia 17.01.2011 r., udostępniony dla członków Banku do zapoznania przed otwarciem Zebrania Grupy Członkowskiej.
Zarząd Banku
|
|

Czy płacenie za zakupy (również te internetowe) kartami Visa to wygoda i bezpieczeństwo? Oczywiście tak. Jednak teraz, to także możliwość wygrania Toyoty Corolli oraz tysięcy innych nagród! Każda płatność Visa bierze udział w losowaniu. Wejdź na visa.pl i zarejestruj swoją kartę już teraz!
Loteria trwa do 30 czerwca 2020. Regulamin loterii jest dostępny tutaj.
|
KOMUNIKAT GODZINY PRACY PLACÓWEK BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W STASZOWIE
W związku z sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się epidemii wirusa COVID-19 zmianie ulegają godziny pracy poszczególnych placówek Banku. Poniższe wyszczególnienie obowiązuje od 25.05.2020 r. do odwołania.
Oddział w Staszowie ul. Kościelna 25 (od poniedziałku do piątku) 8.30 – 16.00
Oddział w Bogorii ul. Rynek 4 (od poniedziałku do piątku) 8.30 – 16.00
Oddział w Iwaniskach ul. Opatowska 21 (od poniedziałku do piątku) 8.30 – 16.00
Oddział w Rytwianach ul. Staszowska 8 (od poniedziałku do piątku) 8.30 – 16.00
Punkt Kasowy - Starostwo Powiatowe w Staszowie (poniedziałek, środa, czwartek, piątek) 7.30 – 14.30 (wtorek) 8.00 – 15.00
Filia Nr 1 w Staszowie ul. Konstytucji 3 Maja 2D – nieczynna do odwołania
|

Polski Fundusz Rozwoju uruchomił Tarczę Finansową PFR – program skierowany do firm, które ucierpiały w wyniku pandemii koronawirusa. Wnioski o finansowanie w postaci częściowo bezzwrotnych subwencji w przypadku mikrofirm oraz małych i średnich firm można składać poprzez system bankowości internetowej naszego Banku - ebo.bsstaszow.pl
Szanowni Przedsiębiorcy; w trakcie składania wniosku o subwencję należy sprawdzić, czy od przesłania deklaracji VAT-7 minęły 4 dni kalendarzowe, a w przypadku podatników rozliczających się kwartalnie z VAT, co najmniej 7 dni kalendarzowych od złożenia JPK_VAT. Proces walidacji wniosków wymaga przetworzenia danych w rejestrach publicznych. Złożenie wniosku o subwencję wcześniej rodzi ryzyko jego odrzucenia przez PFR.
>>> TARCZA FINANSOWA PFR - SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE <<<
|
Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu internetowego Grupy BPS zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i firm oferowanego przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe. Strona zwiera m.in. obszerne informacje na temat Tarczy Finansowej PFR, w tym Kalkulator, za pomocą którego przedsiębiorcy mogą wyliczyć przewidywaną wysokość subwencji PFR.
Serwis dostępny jest pod adresem:
www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow

Strona obejmuje 4 działy:
- Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych
- Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej oraz Tarczy Finansowej PFR
- Przydatne linki
- Szkolenia
Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że będzie dla Państwa ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.
>>> Kalkulator subwencji <<<
|
INFOLINIA KREDYTY
Infolinia dla Klientów zainteresowanych kredytowaniem w tym informacje w zakresie:
- odroczenia spłaty kredytu w związku z COVID-19,
- dotychczasowego kredytowania,
- zaciągnięcia nowych kredytów.
Zapraszamy do skorzystania z naszej Infolinii, nasz pracownik udzieli Ci wszystkich niezbędnych informacji tel. 15 864 70 89
|
Szczegóły rozwiązań dla OSÓB PRYWATNYCH
(klientów indywidualnych, osób fizycznych, konsumentów)
dotyczące odroczenia spłaty rat kredytu w związku
z pandemią koronawirusa COVID – 19
Klientom, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w związku z pandemią koronawirusa, udostępniamy rozwiązania pozwalające na odroczenie rat kredytu (możliwość odroczenia kolejnych rat następujących po sobie, których termin płatności przypada po dacie 08.03.2020 r).
|
Więcej…
|
INFORMACJA DLA KLIENTÓW
W związku z pandemią koronawirusa COVID 19 problemy z obsługą i funkcjonowaniem bankowości internetowej EBO mogą Państwo zgłaszać do pracowników informatycznych
pod wydzielonymi specjalnie numerami telefonów 15 864 70 55 lub 15 864 70 57
tylko w godzinach od 9.00 do 15.00 (od poniedziałku do piątku).
Jednocześnie informujemy o wprowadzeniu nowych zasad identyfikacji i weryfikacji klienta na odległość, które mają na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzania informacji.
|
|
|
|
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>
|
Strona 5 z 28 |