Bank Spółdzielczy w Staszowie: ul. Kościelna 25;  28-200 Staszów; tel.(15)864-70-60, e-mail: bank@bsstaszow.pl                   Zapraszamy do korzystania z naszych usług od poniedziałku do piątku.                          

Ogłoszenia

Bankomaty

– CENTRALA
Staszów, ul. Kościelna 25
– Osiedle Wschód

Staszów, ul. Konstytucji 3 Maja 4A
– Stacja Paliw BP
Staszów, ul. Kolejowa 44
– Galeria VISTULA w Staszowie
Staszów, ul. Krakowska 49
– ODDZIAŁ Rytwiany
Rytwiany, ul. Staszowska 8
– ODDZIAŁ Bogoria
Bogoria , ul. Rynek 4
– ODDZIAŁ Iwaniska
Iwaniska , ul. Opatowska 21

Kursy Walut

SWIFT IBAN

Przy przelewach międzynarodowych konieczne jest podanie kodu SWIFT banku w którym mamy rachunek. Dzięki SWIFT można w prosty sposób zidentyfikować instytucje finansowe.

SWIFT CODE:POLU PL PR
IBAN: PL (NRB KLIENTA)

sepa


PDF Drukuj Email

KOMUNIKAT

 

Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.

W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:

informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub

  • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Natomiast w sytuacji, gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.

W/w dokumenty tj. Pełnomocnictwo albo Oświadczenie, należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub poświadczyć podpisy notarialnie.

Należy pamiętać, że:

1) Pełnomocnictwo musi być opatrzone datą nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku o subwencję. W przypadku tej samej daty, o ważności pełnomocnictwa decyduje godzina notarialnego poświadczenia podpisów lub złożenia ostatniego z wymaganych podpisów kwalifikowanych. W razie braku wskazania godziny poświadczenia notarialnego pełnomocnictwo udzielone w dacie złożenia wniosku nie będzie mogło być zaakceptowane;

2)    Oświadczenie musi zostać wystawione po dacie złożenia wniosku o subwencję finansową, jeśli wcześniej nie udzielono pełnomocnictwa osobie wnioskującej. Oświadczenie podpisuje osoba lub osoby umocowane według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo pełnomocnik.

Zarówno Pełnomocnictwo jak i Oświadczenie należy przedłożyć wraz z aktualnym/pełnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:

  1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
  1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.

W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.

UWAGA !!!!

Dla tych z Państwa, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i osobiście zawarli Umowę, Bank samodzielnie pobierze z bazy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wydruk potwierdzający umocowanie Beneficjenta oraz przedstawi go w bankowości elektronicznej we Wniosku Umocowanie do akceptacji Przedsiębiorcy. W tym przypadku Przedsiębiorcy nic nie muszą dostarczać do Banku. Wystarczy tylko, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej, wejdą na Wniosek Umocowanie i zatwierdzą przedstawione tam dane w terminie do dnia 31 grudnia 2020 r.


KOMUNIKAT GODZINY PRACY PLACÓWEK 
BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W STASZOWIE

 

W związku z sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się epidemii wirusa COVID-19 zmianie ulegają godziny pracy poszczególnych placówek Banku. Poniższe wyszczególnienie obowiązuje od 25.05.2020 r. do odwołania.

Oddział w Staszowie ul. Kościelna 25
(od poniedziałku do piątku) 8.30 – 16.00

Oddział w Bogorii ul. Rynek 4 
(od poniedziałku do piątku) 8.30 – 16.00

Oddział w Iwaniskach ul. Opatowska 21 
(od poniedziałku do piątku) 8.30 – 16.00

Oddział w Rytwianach ul. Staszowska 8 
(od poniedziałku do piątku) 8.30 – 16.00

Punkt Kasowy - Starostwo Powiatowe w Staszowie 
(poniedziałek, środa, czwartek, piątek) 7.30 – 14.30 
(wtorek) 8.00 – 15.00

Filia Nr 1 w Staszowie ul. Konstytucji 3 Maja 2D – nieczynna do odwołania


 


Komunikat

Komendy Głównej Policji i FinCERT.pl –Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP z dnia15 marca 2020 r.

Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl –BCC ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. rezerwkrajowych NBP.

Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.

Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, najbliższej jednostce Policji a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/).

Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.

Pamiętaj: w tym szczególnym okresie najskuteczniejszą metodą kontaktu z bankiem może okazać się przesłanie wiadomości e-mail. Ze względu na obostrzenia epidiomologiczne, które dotyczą także banków i ich pracowników czas połączenia telefonicznego z konsultantem może się wydłużyć. Staraj się zrozumieć tą sytuację. Twoje zgłoszenie mailowe będzie przeanalizowane i będą podjęte stosowne działania.

 


KOMUNIKAT

 

Ze względu na Państwa bezpieczeństwo jak również bezpieczeństwo pracowników Banku od dnia
16 marca 2020 r. do odwołania
w placówce może znajdować się ograniczona liczba osób.
Klienci będą wpuszczani pojedynczo.

Osoby oczekujące na załatwienie spraw prosimy, by zachowywały odpowiednią odległość - co najmniej 1 m od innych osób.

Jednocześnie rekomendujemy wszystkim Klientom realizacji płatności bez użycia gotówki czyli przejście na płatności kartą, telefonem, za pośrednictwem bankowości internetowej lub mobilnej.

Za wszystkie utrudnienia przepraszamy

 


 

KOMUNIKAT

Punk Kasowy zlokalizowany w Starostwie Powiatowym
w Staszowie ul. J. Piłsudskiego 7
od dnia 16 marca 2020 r. do odwołania
będzie nieczynny.

Wszystkich Klientów zapraszamy do pozostałych placówek Banku

Za wszystkie utrudnienia przepraszamy


 

INFORMACJA DLA KLIENTÓW


BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W STASZOWIE

W trosce o zdrowie Państwa oraz pracowników Banku w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, prosimy o rozważenie możliwości ograniczenia osobistych wizyt w naszych placówkach, a w miarę możliwości załatwianie spraw drogą elektroniczną lub przez telefon.

Jednocześnie rekomendujemy wszystkim Klientom realizacji płatności bez użycia gotówki czyli przejście na płatności kartą, telefonem, za pośrednictwem bankowości internetowej lub mobilnej.

Osoby oczekujące na załatwienie spraw prosimy, by zachowywały odpowiednią odległość - co najmniej 1 m od innych osób oczekujących.

Dodatkowo informujemy o konieczności przestrzegania zasad zalecanych przez służby sanitarne.

WYKAZ TELEFONÓW

Oddział Staszów
tel. 15 864 70 60

Oddział Bogoria
15 867 40 18

Oddział Iwaniska
15 860 12 02

Oddział Rytwiany
15 864 74 10

Filia Nr 1 w Staszowie
15 864 25 08

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Dziękujemy za wyrozumiałość

 


 


Poprawiony: środa, 02 grudnia 2020 10:39
 

Kartosfera Grupa BPS