
Szanowni Państwo,
Informujemy, że KIR zmienia model obsługi klienta i optymalizuje sieć punktów sprzedaży e-podpisu. W związku z tym placówka KIR w Kielcach była dostępna dla klientów tylko do końca lutego br. Od 1.03.2015r. obecnych i przyszłych użytkowników e-podpisu będzie obsługiwać placówka KIR w Krakowie.
Zachęcamy do składania zamówień na nowe zestawy oraz odnowienia certyfikatów w naszej palcówce Banku co umożliwi skorzystanie z pomocy konsultanta oraz za pośrednictwem strony internetowej www.elektronicznypodpis.pl
Dbając o wygodę użytkowników e-podpisu, KIR stale rozbudowuje sieć placówek partnerskich, udostępnia usługę odnowienia certyfikatów online, nadal gwarantując krótkie terminy realizacji zamówień i wysoką jakość świadczonych usług.
Certyfikat kwalifikowany
Certyfikaty kwalifikowane wydawane przez Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego SZAFIR są generowane i zarządzane zgodnie z wymaganiami ustawy z 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz.1450) oraz towarzyszącymi jej rozporządzeniami. W myśl ustawy, bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu, chyba że odrębne przepisy stanowią inaczej. Szczegóły dotyczące zawartości kwalifikowanych certyfikatów są ustalane z Klientem.
Przy użyciu certyfikatu kwalifikowanego można zweryfikować każdy podpis elektroniczny złożony przez jego właściciela. Podpis elektroniczny zweryfikuje się poprawnie, o ile certyfikat jest ważny i podpisany dokument nie został zmieniony, np. w trakcie jego przesyłania.
Każdy certyfikat kwalifikowany wydany przez KIR S.A. może zawierać następujące informacje:
dane o subskrybencie; parametry dotyczące klucza publicznego zawartego w certyfikacie; zakres zastosowania certyfikatu; wysokość kwoty do jakiej mogą być wykonywane transakcje przy użyciu danego certyfikatu; informacje określające zakres uprawnień subskrybenta; informacje określające w czyim imieniu występuje subskrybent.
|